lördag 25 september 2010

Pandandablogg

Hej, jag har nu bytt från hästblogg till Pandanda och Panfu blogg. Men mest kommer den handla om Pandanda! Idag är det Elite Member dag i Pandanda. Då kan man....
1, Adoptera Pets.
2, Köpa Elite Member kläder
3, Vara på stranden
4, Köpa kanindrycken av Paggie
Och en massa mer roliga saker! Jag har gul klänning där, gula skor, gula solglasögon och är ljusgrön. Och jag heter Flora556.
Japp :) Det finns jättecoola fiskar på den där Elite Stranden!
Hehe, jag har ganska lite mynt kvar men nu ska jag försköka få mer! Mirre är här. Mirre är en panda från en Pandanda. Hon bor där i Pandanda och har gjort det lääänge.
Japp, vi har ett specielt shema där. Jag har mitt på väggen. Vill ni se Oktober shemat?
Sen kommer November, sen December... Tiden har rusat fram i år! Tycker inte ni det? Jag har själv varit i Palifornien och Panfu. Båda ställerna var underbara att se. Panfu med sin morderna stad och fina vulkann. Palifornien med sina coola palmer och sina stora shopping centrar. Jag träffade också Mr. Pandaberg som visade mig Krucio filmen. Är den på riktigt? Den var riikkttiggt läskig!!!
I år var jag i Panada och i Pandland. Men vi sees nog snart!


MVH Mirre och Flora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Ni får gärna skicka kommentarer men jag vill bara se snälla kommentarer! Jag godkänner bara snälla kommentarer.