tisdag 9 november 2010

Kattköping och Vifteborg och karaktärer (LPSO Blogg nu!!)

Hej, det här blir en LPSO.com Jag har olika figurer där. Jag är guldmedlem...:
Det här är mina djur:
Nyckelpigan/bagge: Den rosa baggen älskar allt som är kul! Den kan man sammla med samla-ett-husdjur .Min heter Muffin och är en kärleks bagge.
Den vit/rosa hunden: Den lilla söta hunden är den man får från början med en Bronsbiljett. Lollo heter min.
Den gula/rosa björnen: En söt liten figur som man kan välja med Silverbiljett. Den är för guldmedlemmar. Min har kläder på sig. Min heter IceBear.
Den blåa katten: Den lilla blåa mysiga katten älskar att mysa! Hon får man med samla-ett-husdjur för VIP. Min heter Ollis.
Den bruna hunden: En söööt liten hund. Gröna söta ögon. Man samlar den samla-ett-husdjur. Den är till för alla husdjur! Min sötnos heter Cookie.

Söta va? Här kommer lite om städerna kattköping och Vifteborg.
Den första och grönaste ön: Det här är Vifteborg, där man är först. En lite mindre ö men där finns många olika saker. Kryp i labyrinten, handla produkter i Adoptionsbyrån och köp tapet till dit hus i Pysselbutiken!
Den rosa och stora ön: Här är Kattköping! Dit kommer man med valen Guppy. Det är en större ö och det finns mycket att se där! Snurra på lyckohjulet och vinn fina priser, handla kläder i Luddiga modebutken, handla juveler och halsband, köp möbler och en massa mer roliga saker! Perfekt för alla ;) Särskilt för Vips.


MVPH Floris :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Ni får gärna skicka kommentarer men jag vill bara se snälla kommentarer! Jag godkänner bara snälla kommentarer.